Laptele matern sau laptele praf?

Stiu ca multe mamici isi pun aceasta intrebare. Eu chiar nu m-am gandit la acest aspect. Poate si fiindca eram sigura ca voi alapta mult si bine. Eram pregatita totalmente doar pentru asta. Nu si pentru hranirea cu laptele praf. Nu sunt impotriva, doar ca mi se parea un lucru firesc, sa alaptez dupa ce nasc. Dar dupa cum se vede, nu toate lucrurile ies asa cum vrei tu.

Am alaptat exclusiv in spital. Sau cel putin asa am crezut. Iar odata ajunsa acasa cu bebelina, am continuat operatiunea. O vreme a functionat, insa cand am vazut ca plange si plange si plangem si ca nimic din ce ii faceam nu o calma, m-am gandit ca poate nu se satura. Prin urmare am cumparat o cutie de lapte praf. Dupa ce a mancat a si a dormit. Nu doar ca a mancat tot laptele, efectiv l-a aspirat. Atunci mi-am dat seama ca nu ii ajungea laptele meu. In momentul acela am hotarat sa ii dau si de la mine si lapte praf. Atata mi-a trebuit. Cand au aflata rudele mele, a inceput si calvarul meu. Cum????????????? Lapte praf? Pai eu stiu ce inseamana asta? Copila mea nu o sa aiba suficiente vitamine si ca o sa fie slaba. Eu eram mama aia denaturata iar femeile astea, erau alea care le stiau pe toate. Dupa ele, nu exista sa nu ai lapte, sau sa nu iti fie bun laptele. Ete na. Nu exista. Eu din cauza stresului mi-am pierdut laptele. Fiindca niciodata nu scapau ocazia sa-mi spuna ca din cauza mea nu mai am lapte. Si eu m-am luat dupa ele. Si le-am crezut. Greseala asta nu am sa o mai fac.
 
Prin urmare dragi mamici, si viitoare mamici, daca voi considerati ca bebelul vostru nu se satura cu laptele matern, nu ezitati sa il hraniti cu laptele praf din comert. Fara sa va pese de ce zice una si alta. In special rudele si tatele din parc. Nu va lasati influentate de lucrurile astea fiindca intr-un fel sau altul o sa va faca sa va simtit vinovate. Cel putin pe mine asa m-au facut sa ma simt. Cel mai bine e sa va ghidati dupa instinctul matern si asa veti sti ca nu aveti nici o sansa sa dati gres.