Top zece filme ce merita vazute cu iubitul/iubita

Exista filme la care te uiti singur, exista filme la care te uiti cu inca zece oameni. Dar la unele  filme trebuie fie sa te uiti cu persoana potrivita, care sa fie pe aceeasi lungime de unda cu tine, fie sa te uiti cu omul pe care il iubesti si care stii ca te iubeste inapoi si va suporta pentru tine o seara la un film pe care tu il consideri bun iar el nu.

Desigur putem aici sa avem mai multe variante, tinand seama de faptul  gusturile pot fi in cele din urma similare. POvestile de iubire nu plac tuturor insa un fantasy u o poveste de iubire s-ar putea sa iti placa si tie si iubitei/ iubitului. Iata lista mea de filme la care ma uit impreuna cu prietenul si nu se plictiseste:

1. Stardust, merita vazut, e un fantasy extraordinar

2. Filme cu supereroi - iar aici intra absolut orice inseamna Superman, mai ales cel din 2013, Hulk, X Men, Wolverine, Thor si multi altii.

3. Seria Piratii din Caraibe - asta daca nu te-ai saturat de ea

4. Seria Matrix care inca ramane un film superb

5. Underworld - seria fara filmul din 2012

6. Star Trek seria noua

7. Elysium, un fantasy la fel de apetisant

8. Constantine - un film care si acum ma face sa tresar

9. Blood Diamond sau as putea zice toate filmele cu DiCaprio

10. Knowing care daca avea un final mai bun era undeva mai sus

Lista cuprinde mai mult filme fantasy care de asemenea au si porti sanatoase de actiune. Astfel va satisface si setea bietilor de adrenalina dar si pofta fetelor de momente mai dragastoase. Lista poate deisgur sa fie completata destul de mult in functie de preferintele fiecaruia. dar daca nu aveti ce face intr-o zi sau dpua si vreti sa va petreceti mai bine de 48 de ore in fata calculatorului sau a televizorului conectat la stiu eu, puteti sa vizionati seria The Killing, un serial care te tine intr-un continuu suspans. Eu cel putin am vazut un sezon intr-o singura zi. Si sa nu mai vorbim de Hanibbal, sezon care ne-a cam lasat cu gura cascata pe toti. Sincer, un an sa astept mi se pare un timp infinit, dar la urma urmei asta e, mai si astepti ca sa iti satisfaci curiozitatea mai ales cand esti la pofta altora.

Eu de regula cand vreau sa vad un film, imi amintesc un actor ce-mi place si ii iau toata filmografia la rand.