Fusei la Statuia Libertatii

Imi placu. Mai vazusem statuia de pe mal si de pe feribot, nu parea cine stie ce. Am zis ca o fi si asta un fel de monumentul soldatului din Baia Mare, cum zicea un prieten care a fost undeva langa New York, in Westchester, “atata verdeata si frumos era acolo ca la Baia Mare”. Nu am mers pana cum si pentru ca era coada mare la vaporul ce duce la statuie. Insa acum mi s-a pus pata si am stat o ora la coada in soarele puternic. M-am simtit si eu bine cu ocazia asta pentru ca nu am mai fost singurul, ca de obicei, care transpir si ma scurg, acum toti eram la fel de uzi. Inainte de imbarcare pe vapor control ca la aeroport, m-a pus sa imi dau cureaua jos ca avea catarama de metal, pe altii sa se descalte etc.
De statuie nu stiu ce sa povestesc,  frumoasa, e mare, inauntru nu am urcat ca trebuia programare cu o saptamana inainte, cred ca e asa din cauza numarului mare de vizitatori.  Manhattan-ul se vedea frumos, pacat ca nu era chiar curata atmosfera, au iesit pozele putin cetoase.
Stand la coada la vapor am admirat un monument dedicat marinarilor, nu am retinut exact care marinari, unii dintre ei: