Un an de bloging

Zilele trecute se împlinea un an de când am lansat acest blog. Am avut un început timid şi un parcurs timp de un an pe măsură. Am învăţat multe lucruri în acest an despre bloguri, despre scris iar unele din obiectivele propuse mi le-am îndeplinit.
După un an de scris pe blog îmi pot spune că, pentru a avea un blog de succes trebuie să dedic destul de mult timp şi să pun inimă în ceea ce scriu. Eu nu prea am făcut aceste lucruri. Blogul meu nu e de succes. Nu mă plâng de acest lucru pentru că niciodată blogul nu a fost o prioritate pentru mine şi nici în viitorul apropiat nu va fi. Mai trebuie să fii onest când scrii, deschis la discuţii, să accepţi şi părerile altora, să scrii exact ceea ce gândeşti şi să nu scrii doar de dragul pentru a-ţi umple timpul cu ceva. Nu ştiu cât am reuşit acest lucru sau nu.
Privind în urmă văd noi prieteni ce mi i-am făcut prin intermediul acestui blog şi nu îmi pare rău deloc. Odată ce am întrat în blogosfera creştină oarecum mi-am lărgit orizontul: am găsit lucruri bune dar şi lucruri rele. Am reuşit să descopăr sau să redescopăr pe internet oameni ce îi cunoşteam live.